Reklamacije i povrati
Ukoliko se dogodi da Vam je dostavljen proizvod koji niste poručili, isti možete zamijeniti ili vratiti uz refundaciju najkasnije u roku od 7 dana od dana dostave. Povrat je moguće izvršiti samo ukoliko je proizvod u originalnom pakovanju odnosno posjeduje originalnu ambalažu, te neoštećene originalne etikete, nije nošen I nema tragova korištenja uz originalni fiskalni račun.
Ukoliko se dogodi da je kupljeni proizvod dostavljen oštećen (oštećenja vidljiva prilikom preuzimanja) molimo Vas da u tom slučaju ne preuzimate proizvod, nego da nas kontaktirate kako bi Vam dostavili novi proizvod.
Dužni ste prilikom preuzimanja proizvoda pregledati da li postoje fizička oštećenja na ambalaži ili na samom proizvodu i iste odmah prijaviti!
U slučaju da dostavljeni proizvod bez oštećenja želite zamijeniti drugim, troškove poštarine snosite sami.
Radno vrijeme korisničke podrške je od ponedjeljka do petka od 10:00 do 16:00.
Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.
Kontakt telefon: +387 61 021 555
e-mail: [email protected]